• Nové sídlo účetních
    od 1.9.2012 máme nové sídlo:
    Účetní a daňová & CG Praha v.o.s.
    P.O.Box 57, 186 00 Praha 8
    Lokace : Křižíkova 22, Praha 8, Karlín
  • Vedení účetnictví
        a mzdové agendy
    Vedení účetnictví externí společností zbavuje vedoucí pracovníky starostí o řadu každodenních rutinních operací, které musí zajišťovat a umožňuje jim plně se věnovat jádru své podnikatelské aktivity
  • Ekonomické a daňové
          poradenství
    Firma Účetní a daňová & CG Praha v.o.s. nabízí tyto služby na základě dlouholetých zkušeností pracovníků firmy jako
    poradců v oblasti akcionářské a emitentské
    agendy.
  • Správa obchodních společností
    Firma Účetní a daňová & CG Praha v.o.s. nabízí tyto služby na základě dlouholetých zkušeností pracovníků firmy jako
    poradců v oblasti akcionářské a emitentské
    agendy.
>
>
||

Rozšíření činností naší firmy při správě Bytových domů.

Základní činnosti nabízené naší firmou:

Naše firma se specializuje na zpracování ekonomické agendy BD a SVJ, dále na zajištění schůze společenství a obchodní a právní poradenství.

Technická správa je zajišťována externím technikem, který je k tomuto odborně oprávněn s tím, že tato správa je plně v režii naší firmy.

Vedení ekonomické agendy

Nabízíme Vám službu „Vedení účetnictví a evidence plateb Bytových družstev a Společenství vlastníků“ ,a to dle platné legislativy a příslušných vyhlášek.

Pro upřesnění uvádím činnosti zahrnuté do nabídky:

  • vedení účetnictví podle příslušných ustanovení zákona o účetnictví
  • zpracování předpisů záloh na služby související s užíváním bytové jednotky a společných prostor na základě příslušných zákonů
  • evidenční listu bytových jednotek
  • zpracování vyúčtování záloh na služby konečným spotřebitelům
  • sledování včasné platby záloh, vyúčtování a urgence dlužníků
  • sledování fondu oprav
  • sledování stavu záloh a skutečných záloh na služby po jednotlivých položkách
  • zpracování pokynů pro konečné spotřebitele
  • účast našich pracovníků na schůzi Družstva, nebo Společenství vlastníků s vysvětlením problematiky a účast na diskusi se členy a konečnými spotřebiteli.
  • zpracování materiálu zpracováváno měsíčně, včetně sumarizačních přehledů
  • materiály pro ekonomickou správu se budou předávat měsíčně v sídle UDCG a nebo v sídle Bytového družstva dle dohody a to 1x za měsíc.

Technická správa obytných domů.

Technická správa obnáší především tyto činnosti:

  • kontrola technické dokumentace objektu
  • kontrola smluvních vztahů na servis a údržbu se stávajícími dodavateli
  • průběžně drobná údržba
  • elektroúdržba
  • drobné opravy malby
  • zámečnické práce
  • odstranění drobných závad z důvodu havárií a zatékání
  • sestavení a dodržování plánu pravidelných revizí
  • sestavení plánu oprav a rekonstrukcí
  • spolupráce s dodavatelskými firmami při opravách a rekonstrukcích
  • zpracování a kontrola dokladů o opravách a revizích
  • konzultace s výborem společenství při výběrových řízeních

Kontrola a drobná údržba je prováděna 1-2x v týdnu. V případě nahlášení havárie je zásah technika do 24 hodin.

Materiál spotřebovaný na opravy a údržbu je účtován správci domu samostatně.

Cestovní náklady jsou účtovány paušálně pouze v případě havárie.

Ostatní činnosti společnosti UDCG Praha s.r.o.

Dlouhodobě se též zabýváme ekonomickým a právním poradenství podnikatelským subjektům, neziskovým organizacím a sdružením všech právních forem. Našim klientům v rámci svých služeb poskytuje poradenství v oblasti dokumentů subjektu včetně stanov, přípravy členských schůzí a další právní rady. V případě jednorázových činností spojených se správou společnosti a nebo se správou bytového objektu jsme připraveni poskytnout své odborné rady podložené několikaletou praxí.

Podrobnější informace o naší společnosti naleznete na našich internetových stránkách www.udcg.cz.

Ing. Michal Šedivý

 

‹ zpět na články