• Nové sídlo účetních
    od 1.9.2012 máme nové sídlo:
    Účetní a daňová & CG Praha v.o.s.
    P.O.Box 57, 186 00 Praha 8
    Lokace : Křižíkova 22, Praha 8, Karlín
  • Vedení účetnictví
        a mzdové agendy
    Vedení účetnictví externí společností zbavuje vedoucí pracovníky starostí o řadu každodenních rutinních operací, které musí zajišťovat a umožňuje jim plně se věnovat jádru své podnikatelské aktivity
  • Ekonomické a daňové
          poradenství
    Firma Účetní a daňová & CG Praha v.o.s. nabízí tyto služby na základě dlouholetých zkušeností pracovníků firmy jako
    poradců v oblasti akcionářské a emitentské
    agendy.
  • Správa obchodních společností
    Firma Účetní a daňová & CG Praha v.o.s. nabízí tyto služby na základě dlouholetých zkušeností pracovníků firmy jako
    poradců v oblasti akcionářské a emitentské
    agendy.
>
>
||

Vedení účetnictví

Má si společnost zadat vedení účetnictví externí firmě?


Vedení účetnictví externí společností zbavuje vedoucí pracovníky starostí o řadu každodenních rutinních operací, které musí zajišťovat a umožňuje jim plně se věnovat jádru své podnikatelské aktivity.Společnost má uvedené činnosti zabezpečené na mnohem vyšší kvalitativní a odborné úrovni, za současného snížení rizika a nákladů s těmito činnostmi spojenými. V případě vedení účetnictví v externí firmě není nutné zaměstnávat kvalifikované účetní a zajišťovat jejich zastupitelnost.

Vedení účetnictví provádí naše odborné pracovnice v sídle naší firmy dle dodaných dokladů. Účetnictví je vedeno na základě originálů účetních dokladů a výpisů z účtů a to na základě smluvního vztahu. Naše firma se smluvně zavazuje k mlčenlivosti a to jak vůči třetím stranám, tak vůči nepověřeným pracovníkům klienta. Samozřejmostí je i mlčenlivost vůči státním orgánů.

Účetnictví je vedeno dle platné legislativy a to i se sledováním a zapracováním neustálých legislativních změn. Naše pracovnice se neustále vzdělávají a jsou na vysoké profesionální úrovni.

Při zpracování účetnictví je prováděna kontrola účetních dokladů a to jak přijatých, tak vystavených a v případě nedostatků je navržen postup nápravy. Při zpracovávání je přihlíženo i na daňová hlediska a především na "náklady nutné pro zajištění příjmu" a to s ohledem na potřeby klienta.

Zastupování klienta před Finančním úřadem je naší standartní činností.

V této oblasti jde především o:

Vedení podvojného účetnictví

Základními činnostmi při vedení podvojného účetnictví jsou:

  • Zpracování účetní osnovy
  • Kontrola dokladů
  • Zaúčtování všech účetních dokladů
  • Vedení účetního deníku, hlavní a pokladní knihy
  • Vedení knih pohledávek a závazků
  • Sledování sald jednotlivých účtů
  • Vedení knihy investičního majetku a drobného investičního majetku
  • Zpracování přiznání k DPH
  • Periodická analýza hospodářského výsledku a daňového zatížení
  • Vystavování potřebních sumárních a položkových sestav
  • Zpracování účetní závěrky-rozvaha, výsledovka, cashflow, příloha k účetní závěrce
  • Zpracování podkladů pro daňové přiznání
  • Zpracování daňového přiznání
  • Rekonstrukce účetnictví

Vedení daňové evidence (jednoduchého účetnictví)

Základními činnostmi při vedení daňové evidence (jednoduchého účetnictví) jsou:

  • Vedení peněžního deníku, knihy pohledávek a závazků
  • Vedení knihy investičního majetku a drobného investičního majetku
  • Zpracování přiznání k DPH
  • Periodická analýza hospodářského výsledku a daňového zatížení
  • Vystavování potřebných sumárních a položkových sestav
  • Zpracování účetní závěrky-rozvaha, výsledovka, cashflow, příloha k účetní závěrce
  • Zpracování podkladů pro daňové přiznání
  • Zpracování daňového přiznání
  • Rekonstrukce účetnictví